Lodewijkveste Tandartsen

| | | Webagenda | | |

Contact pagina.


Heeft u een vraag of een opmerking? Wij helpen u met het vinden van een antwoord.

Stacks Image 113

Bij gebruik van het contact formulier (scroll naar beneden en kies de laatste optie) , deze graag volledig invullen.
U kunt desgewenst aangeven of u teruggebeld wil worden.

Let op! Afspraken kunnen tot 48 uur van tevoren afgezegd worden en alleen via de webagenda of telefonisch. (ma - vr. 08.00-12.00 uur)
Afspraken die korter dan 48 uur van tevoren worden afgezegd kunnen behoudens overmacht, in rekening gebracht worden door uw behandelaar.

Het email adres van onze balie vindt u hier.

  • Heeft u een vraag over een behandeling?

    Het Ivoren Kruis heeft veel tandheelkundige behandel folders online. Hier kunt u de folders online lezen.

    Wordt bij u binnenkort een chirurgische behandeling uitgevoerd, zoals bijvoorbeeld tandvlees chirurgie of een implantaat behandeling? U krijgt vooraf van uw behandelaar behandel informatie mee en na uw behandeling krijgt u schriftelijke instructies. Dit geldt ook voor extracties van gebitselementen. Heeft u desondanks nu (nog) vragen? Maak dan een overleg afspraak met uw behandelaar. Dit kan helaas niet telefonisch.

  • Kan ik patient worden bij Lodewijkveste Tandartsen?

    Lodewijkveste Tandartsen neemt nieuwe patiënten aan. Voorwaarde is dat u minimaal 1 keer per jaar voor controle komt, voldoet aan onze huisregels en uw tandheelkundige gegevens aanlevert van de vorige tandarts. Lees verder op deze pagina.

  • Heeft u problemen met onze webagenda?

    De webagenda is 24/7 online en net als de website beveiligd. (SSL) U kunt nadat u een email met oproep voor de controle heeft ontvangen, de afspraak inplannen voor uzelf en/of gezinsleden bij de behandelaar van uw keuze. (het systeem rekent automatisch met 20 min per persoon) Tevens kunt u een vulafspraak inplannen, indien deze door de behandelaar is klaargezet voor u in de planlijst, bijvoorbeeld na een controle. Het is niet mogelijk om een pijnklacht in te plannen: neem hiervoor contact op met de balie assistente. (08.00 - 12.00 uur)

    Kunt u niet inloggen, dan heeft u waarschijnlijk geen wachtwoord of een onjuist wachtwoord ingevuld? Vraag een nieuw wachtwoord aan en check ook uw spam box van bijv. hotmail of gmail accounts.

    Mogelijk heeft u een ander email adres ingevuld dan bekend in het systeem? Wij adviseren u dan om het gewijzigde email adres aan ons door te geven.

    Afzeggen van afspraken kan tot 48 uur van tevoren. Daarna accepteert het systeem geen afzeggingen meer en dient u contact op te nemen met de balie.

  • Heeft u een vraag over een rekening?

    Alle rekeningen van Lodewijkveste Tandartsen die niet met de pin zijn voldaan, worden overgenomen en behandeld door Infomedics.
    Heeft u een vraag over (gespreide) betalingsmogelijkheden of bent u een rekening kwijt, neem contact op met Infomedics.

    De betalingsvoorwaarden vindt u hier.

    Indien er een inhoudelijke vraag is over de rekening, dan kunt u alleen schriftelijk contact opnemen met de desbetreffende behandelaar.

  • Heeft u een vraag over de verzekeringsvergoeding?

    Lodewijkveste Tandartsen heeft geen inzicht in uw verzekeringsvergoeding(en) in verband met privacy wetgeving. Wij adviseren u om rechtstreeks contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.

  • Wilt u nu iets doorgeven of vragen via het contact formulier ?

    Graag het onderstaande formulier volledig invullen zodat de balie assistente u verder kan helpen.
    U kunt desgewenst aangeven of u teruggebeld wilt worden. Wij proberen binnen 48 uur te reageren.

    Afspraken maken of afzeggen via dit formulier (of email) is behoudens overmacht niet mogelijk. Gebruik hiervoor de webagenda (tot 48 uur van tevoren) of neemt u telefonisch contact op. (ma-vr. 08.00 - 12.00 uur)

    Het email adres van de balie vindt u hier.

    Uw voornaam?
    Uw achternaam?
    Uw geboortedatum?
    Uw adres?
    Uw plaats?
    Uw postcode?
    Uw telefoonnummer?
    Uw email?
    Maak een keuze.
    Maak een keuze.
    Dank u. Bericht is verzonden.×
    Er is een fout opgetreden.×